Milyen feladatokkal várunk?
Feladatok és felelősségek leírása:
Ebben a pozícióban dolgozó kollégáink feladata, a Cloud Services csapat tagjaként, a 99999 Informatika Kft. által kiépített VMware alapú, az ügyfeleik számára felhő szolgáltatásokat biztosító környezet üzemeltetése. Az ügyfelek által igényelt Infrastructure as a Service, valamint a Veeam mentési megoldások kiépítése a Felhős környezetben, együttműködve az ügyfél mérnök kollégáival, valamint az esetleges hibaelhárításokban való részvétel. Kapcsolattartás az ügyfelekkel és on-call támogatás biztosítása (a későbbiekben 7*24-es üzemidővel)
Az infrastruktúra felügyelet és karbantartás mellett, lehetőség van az infrastruktúra fejlesztési projektekben való részvételre.
Feladatok és felelősségek:
- A szolgáltatást képező infrastruktúra üzemeltetése, karbantartása, valamint az ügyfél igények kezelése, és a szükséges konfigurációk elvégzése
- Hibajegy kezelés: Az OTRS hibajegykezelő rendszerben a beérkező hibajegyek feldolgozása, megoldása, esetleges eszkalálása az iránymutató folyamatok és dokumentációk alapján
- Rendszerfelügyelet: Monitoring és riasztás kezelés, valamint a kiesések elhárítása, proaktív és reaktív módon.
- Hibaelhárítás: Az esetlegesen felmerülő hibák kezelése, a szükséges logok begyűjtése és elemzése, valamint szükség esetén eszkaláció az L3 mérnöki csapat felé.
- Karbantartás: Ütemezett és ad-hoc karbantartási feladatok végrehajtása a felügyelt infrastruktúrán. A rendszerek up-to-date tartása, biztonsági frissítések kezelése, verzió váltások kezelése
- Változás kezelés: Az infrastruktúra fejlesztésekben, bővítésekben való részvétel a mérnök kollégákkal.
- Ügyfél kezelése: Kapcsolattartás az ügyfelekkel, az ügyfélelégedettség folyamatos fenntartása. A beérkező ügyféligények kiszolgálása, a szükséges konfigurációk elvégzése
- Dokumentáció: Üzemeltetési dokumentációk napra készen tartása, rendszer dokumentációk kezelése, frissítése. Tudástár kezelése, folyamatos bővítése és naprakészen tartása
- SLA: az ügyfelek felé vállalt szolgáltatási szintek betartása, a megvalósulás monitorozása. A szükséges havi riportok elkészítése.
- 7×24: A 7×24-es üzemeltetési szolgáltatásban való részvétel, ügyeleti rendben.
Milyen elvárásaink vannak?
- VMware ESXi (6 vagy annál újabb verziók) ismeretek,
- VCP minősítés vagy ezzel egyenértékű tapasztalat
- VMware Cloud Director ismerete előny
- Linux és Windows server környezet üzemeltetésében szerzett tapasztalat
- Alap hálózati ismeretek
- Szerver Hardware ismeretek, Adattárolók ismerete előny
- Mentési megoldások ismerete, Veeam ismeret előny
Mi számít előnynek?
- Jó kommunikációs készség
- Ügyfél orientált gondolkodás
- Precíz dokumentációs készség
- Angol nyelvtudás a szakmai dokumentációk megértéséhez szükséges
- ITIL ismeretek előny
Amit kínálunk:
-
- Kiemelkedően jó munkakörülmények
- Hosszú távú, stabil munka
- Kiváló csapat, céges csapatépítők
- Fejlődési, képzési, előrelépési lehetőség
Foglalkoztatás időtartama, időbeosztás, munkarend:
- Teljes munkaidő
- Általános munkarend
- Home office lehetőség
A munkavégzés helye:
Budapest, Hillside Irodaház
Nyelvtudás:
Angol középfok/kommunikációképes szint